19.01.2016

Na dobry początek

Minęło trochę ponad dwa lata od dnia, kiedy spakowałam swoje życie w 23 głównego + jakieś dodatkowe 5 kg podręcznego bagażu i opuściłam Polskę, zaczynając wszystko od nowa. Kierunek emigracji wybrałam dość nietypowy. Jak sugeruje sam tytuł bloga - Rosja. Ludzie mają różne powody do wyjazdu, a najczęstsze to pieniądze, albo miłość. Moim bodźcem było to drugie. Nie o tym jednak miało być.

W tym miejscu chciałabym pisać o tym co widzę i co czuję w związku z mieszkaniem w tym kraju, bez koloryzowania i propagandy. Chcę pokazać Rosję swoimi oczami, przybliżyć Wam kulturę, zwyczaje, obyczaje i może sprawićżeby stała się ona mniej straszna oraz obalić stereotypy dotyczace jej i jej mieszkańców. Będziecie mogli tu przeczytać o stylu życia, o sposobach spędzania wolnego czasu, stosunkach międzyludzkich, a także o rosyjskiej kuchni i wydarzeniach kulturalnych. Znajdą się tu również informacje praktyczne dla chętnych zwiedzenia tego kraju, wszystko, co warto zobaczyć i spróbować w Rosji. Wszystko będzie oparte na moich obserwacjach i doświadczeniach.


Zapraszam więс do mojego świata, do dzielenia się swoimi opiniami i spostrzeżeniami, ale w kulturalny sposób, bez uprzedzeń, uogólnień i wulgaryzmów. Mój blog przeznaczony jest dla osób otwartych i ciekawych świata, którzy chcą chociaż poczytać o tym, jak to jest gdzie indziej :)   

9 komentarzy: